تراکتور موزیک | بلاگ

تراکتور موزیک

ساخت وبلاگ

امکانات وب

روایت پژوهی

روایت پژوهی

برای آنکه بدانیم روایت پژوهی چیست و روش تحقیق روایت پژوهی چگونه است توجه شما را به این مطلب جلب می کنم . بانک فایل پژوهشی معلمان روایت پژوهی را وسیله ای جهت انتقال دانش و معلومات دانسته و زمینه استفاده و کاربرد آن را بسـیار گسـترده تـر از قبل تعریف کرده است. این بخش از تحقیقات پژوهشی ناظر بر تحلیل روایت و خصوصـاً اشکال و انواع راوی و مطالب دیگر است و به عنـوان نظریـه ای پژوهشی عمـدتاً بـا اشکال اقدام پژوهی و درس پژوهی مرتبط است.

همانگونه که در فصل نامه روایت پژوهی آمده است : روایت پژوهی جدید بـا ریخـت شناسـی داستان های قدیمی کاری از پراب و با تئوری نقشهای روایت پژوه، باب گردید .  بانک فایل پژوهشی معلمان واژه روایت پژوهی را به عنـوان علـم مطالعـه تجربه به کار می برد و یادآور می شود که منظور از این کلمه معنای عظیم آن اسـت و تنهـا بـه بررسی تجربه ، داستان و اقدام پژوهی محدود نیست و تمامی اشکال پژوهش روایی را از مانند تصورات، فیلمها، تئاتر ، پژوهش و … دربر گرفته است. می توان گفت اولین نظریه های روایت شناسی از قرن نـوزده در مکتـب فرمالیسـم در روسیه شکل گرفته اند. بعدها این پرسش مطرح گردید کـه چگونـه مـی تـوان روایـات را دسته بندی نمود و الگویی ایجاد کرد که ویژگی های کلان روایت را نمایش دهد. هم اکنون دو راهکار برای انجام این کار ممکن می باشد. یکی از آنها روش اسـتقرایی اسـت کـه در آن تمـام روایات، مورد بررسی قرار می گیرند. و شیوه دوم روش استنتاجی است که در آن الگویی ذهنی با یک نظریه عنوان می گردد و سپس روایـات مختلف امتحان می شود.

چگونگی روایت پژوهی

البته روایت پژوهی را نمی توان به یک مکان و زمان محدود نمود. چگونگی روایت پژوهی را جز از راه کارکرد آن نمی توان فهمید. ما بـه نـدرت بـه روایت  فکـر می کنیم، اما کاربرد بسیار زیادی در زندگی ما دارند . از  اولین روزهای زندگی تـا آخرین روز حیات در دنیایی از تصورات غوطه ور هستیم.

منبع : https://moallemblog.com/%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%DA%98%D9%88%D9%87%DB%8C/

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 365 تاريخ : سه شنبه 16 بهمن 1397 ساعت: 3:36

حسابداری

علم حسابداری زبان تجارت خوانده می‌شود؛چون از طریق تهیه گزارش‌های مالی، اطلاعات لازم را دربارهٔ واحدهای اقتصادی در اختیار اشخاص ذی‌نفع و ذی‌علاقه و ذی‌حق قرار می‌دهد. این اشخاص شامل مدیران، صاحبان سرمایه، اعتبار دهندگان، سازمان‌های مالی و اقتصادی دولت و از این قبیل هستند. از منظری دیگر از حسابداری با نام سیستم اطلاعاتی حسابداری Accounting Information System یاد می‌شود که برای پردازش اطلاعات مربوط به رویدادهای مالی مؤثر بر سازمان‌ها و واحدهای تجاری و گزارش اثرات این‌گونه رویدادها به تصمیم‌گیرندگان، طراحی شده‌است.

طبق «بیانیه اساسی تئوری حسابداری»: حسابداری عبارت است از فرایند شناسایی، اندازه‌گیری و ثبت و گزارشگری اطلاعات اقتصادی برای تصمیم‌گیری‌های آگاهانه به وسیله استفاده‌کنندگان آن اطلاعات. بیانیه در تشریح این تعریف آورده‌است بر اساس دیدگاهی جامع، «اطلاعات حسابداری» را می‌توان «اطلاعات اقتصادی» تلقی کرد. .

گاهی اوقات به اشتباه از مفهوم دفترداری برای تعریف حسابداری استفاده می‌شود؛درحالیکه دفترداری بخشی از حسابداری است . دفترداری عبارت است از: فن ثبت، طبقه‌بندی و خلاصه‌سازی مبادلات واحد تجاری. البته این عملیات در گذشته صرفاً در دفاتر حساب انجام می‌شد. اما امروزه ثبت‌های حسابداری با استفاده از نرم افزارهای حسابداری توسط رایانه انجام می‌شود. حسابداری مفهوم وسیع تری از دفترداری را دربر می‌گیرد. در واقع دفترداری بخشی از وظایف حسابدار است. همه حسابداران از مجموعه قواعد یکسان تحت عنوان اصول پذیرفته شده حسابداری واستانداردهای حسابداری برای تهیه گزارش‌های مالی استفاده می‌کنند.

اطلاعات مربوط به معاملات روزمره، اساس تهیه گزارش‌های مالی را تشکیل می‌دهد. در واحدهای بازرگانی، فعالیت‌هایی نظیر خرید و فروش کالا، خرید ماشین آلات و پرداخت هزینه‌های جاری مانند اجاره، حقوق، بهای آب و برق از جمله معاملات روزمره است.

تاریخچه

حسابداری همزاد تمدن بشری است و به اندازه آن قدمت دارد. نخستین مدارک کشف شده حسابداری در جهان، لوحه‌های سفالین از تمدن سومر در بابل (Babylon) است و قدمت آن به ۳۶۰۰ سال قبل از میلاد بر می‌گردد و از پرداخت دستمزد تعدادی کارگر حکایت دارد.[۴] مدارک و شواهد نشان می‌دهند در تمدن‌های مصر، رم و یونان باستان نیز نوعی کنترل‌های حسابداری برقرار بوده و نوعی حساب جمع و خرج تنظیم می‌شده‌است. شخص جمعدار، مأمور دولت یا شخصی که محافظت از پول یا دارایی دیگری به او محول بوده‌است در فواصل زمانی مقرر حساب خود را به ارباب یا مسئولان دولتی پس می‌داده‌است. برای این کار دو فهرست تفضیلی از دریافت‌ها و پرداخت‌ها بر حسب پول، وزن یا مقیاس دیگری تهیه می‌شد و جمع آن دو مساوی بود. فهرست دریافت شامل موجودی ابتدای دوره به علاوه وجوه یا کالای دریافتی طی دوره بود. فهرست پرداخت شامل مبالغ پرداختی، کالای فروخته شده یا به مصرف رسیده در طی دوره به علاوه مانده پول و کالا نزد جمعدار بوده‌است که باید به ارباب تحویل داده می‌شد؛ بنابراین، حسابداری باستانی تنها جنبه‌های محدودی از فعالیت‌های مالی را در بر می‌گرفت و با سیستم جامعی که کلیه عملیات مالی حکومت را ثبت و ضبط کند یا به نگهداری حساب معاملات تجاری بپردازد، فاصله بسیاری داشت. این نوع حسابداری تا قرون وسطی دوام یافت.

مهره‌های ۵۵۰۰ ساله مورد استفاده برای محاسبه در شوش، موزه لوور


همانند سایر تمدن‌ها در تمدن باستانی ایران نیز حسابداری، گذشته‌ای مفصل و خواندنی دارد. پیشینه حسابداری در ایران به نخستین تمدن‌هایی بر می‌گردد که در این سرزمین پا گرفت و مدارک حسابداری به دست آمده با ۲۵ قرن قدمت، گواه بر پیشرفت این دانش در ایران باستان دارد. در ایران عصر هخامنشی، نظام مالی و پولی جامع و منسجمی برقرار بوده و حساب درآمدها و مخارج حکومت به ریز و به دقت، ثبت و ضبط و نگاهداری می‌شده‌است. حدود سی هزار لوح از بخشی از کاخ جمشید موسوم به خزانه، محل اسناد مالی کاخ‌های مزبور به دست آمده‌است که حکایت از وسعت ثبت اطلاعات مالی آن دوران دارد. تاریخ این لوحها حدود ۴۸۰ سال قبل از میلاد است. یکی از این لوحها که به خط عیلامی است، توسط پروفسور جرج کامرون، مطالعه و خوانده شده‌است و کتاب «اصول حسابداری» ترجمة آن را بازگو می‌کند:

برابر سه «کارشا» و شش «شکِل» نقره به وسیله «شاکا» (مدیر صندوق) به کارگرانی که درهای آهنی «پارسه» (تخت جمشید) را می‌سازند و «بردکاما» مسئول کار ایشان است، پرداخت شد. معادل این مبلغ به‌طور مقرر به قرار هر سه «شکِل» نقره یک گوسفند احتساب گردید. مدت کار ایشان از ماه آدوکنئیش تا ماه ویخن (ماه اول تا دوازدهم) سال ششم (سلطنت خشایار شاه) بوده و دو نفر هرکدام ماهی یک شکل و نیم نقره (دستمزد) دریافت می‌کردند.

حسابداری دانشگاهی با بیش از پانصد سال سابقه توسط فردی ایتالیایی به نام لوکا پاچیولی (۱۴۹۵ میلادی) بنا نهاده شده‌است. پاچیولی تحصیلات خود را در وِنیز گذراند و در دهه ۱۴۷۰ راهب صومعه‌ای شد که از فرقه فرانسیسکن بود. تا سال ۱۴۹۷ معلم خصوصی ریاضیات بود تا اینکه در آن سال دعوت نامه‌ای از لودُویکو اِسفُرتسا دریافت نمود تا در میلان مشغول به کار شود. او در آنجا با لئوناردو دا وینچی آشنا گردید و به او ریاضیات آموزش داد. در ۱۴۹۹، پاچیولی و لئوناردو مجبور شدند تا از میلان فرار کنند زیرا لوئی دوازدهم پادشاه فرانسه شهر را به تصرّف خود درآورده و حامیان آن‌ها را از آنجا بیرون کرد. بعد از آن، پاچیولی و لئوناردو اکثر اوقات با هم سفر می‌کردند. در سال ۱۵۱۷ به محض برگشت به میهن، پاچیولی به علت سالخوردگی فوت کرد.

پاچیولی چندین کتاب در زمینه ریاضیات منتشر کرد که شامل اثر زیر می‌باشد:

Summa de Arithmetica, Geometrica, Proportioni et Proportionalita ۱۴۹۴

به معنی «مجموعه‌ای از جبر، هندسه، نسبت و تناسب». این کتاب شامل موضوعاتی از جمله حساب و جبر و استفاده آن‌ها در تجارت، دفترداری، پول و مبادله است. وی در این اثر به تلفیق دانش ریاضی زمان خود پرداخت. همچنین برای اولین بار شرحی در مورد روش نگهداری حساب‌ها و دفاتر که تجار ونیزی در طول دوران رنسانس به کار می‌بردند، ارائه داد. این روش بعدها به روش حسابداری دوطرفه مشهور شد. اگر چه پاچیولی این سیستم را تدوین کرد و نه اختراع، ولی به‌عنوان «پدر علم حسابداری» مورد توجه واقع شد. سیستمی که او به تدوین و معرفی آن پرداخت شامل اغلب چرخه‌های حسابداری بود که ما امروز آن‌ها را می‌شناسیم. او استفاده از دفاتر روزنامه و دفتر کل را شرح داد، و تذکر داد که یک فرد نباید به رختخواب برود مگر اینکه بدهی با بستانکاری برابر باشد! دفتر کل او حسابهایی برای موجودی (که شامل وجوه دریافتی و موجودی کالا بود)، تعهّد بانکی، سرمایه، درآمد، و مخارج داشت- انواع حساب که در بیلان کار و صورتحساب درآمد یک سازمان به ترتیب گزارش می‌شود. او ثبت نهایی آخر سال را نشان داد و پیشنهاد کرد که یک تراز آزمایشی برای تأیید دفتر کل متعادل بکار گرفته شود. همچنین، رساله او دامنه وسیعی از موضوعات مرتبط را، از اخلاقیات حسابداری گرفته تا حسابداری هزینه، شامل می‌شود.

از مهم‌ترین تغییرات حسابداری در طول پانصد سال گذشته تغییر ماهیت نظری آن است. حسابداری دانشگاهی در چهار صد سال اول عمر خود عمدتاً رویکردی تجویزی داشته‌است. یعنی اندیشمندان حسابداری تنها بر اساس قیاس مبتنی بر فرضیات مبنا، روش‌های حسابداری خاصی را به حسابداران تجویز می‌کردند. برای مثال نحوهٔ تهیه ترازنامه یا صورت سود و زیان یا نحوهٔ ارزیابی موجودی‌ها را بر اساس استدلال منطقی، تعیین و تجویز می‌کردند. امروزه از این روش‌های تجویزی با نام تئوری‌های تجویزی یاد می‌شود. اما از اوایل سده بیستم، مباحث نظری و فلسفی جدی در خصوص تعلق حسابداری به یکی از حوزه‌های معرفت بشری رواج یافت. در اواسط سده بیستم و با تسلط مکتب اثبات گرایی (پازیتیویسم) بر فضای دانشگاهی، نظریه‌های حسابداری اثبات گرایانه به ظهور رسید. ضعف‌های بنیادین نظریه‌های اثبات گرایانه در ظرف کمتر از ربع قرن آشکار شد و حسابداری به تبع سایر رشته‌های علمی وارد دنیای جدید جُستارهای فلسفی و نظری شد. طرح حسابداری انتقادی یا امثال آن نشانه این تحول نظری در حسابداری است.

مراحل

به‌طوری‌که از تعریف فن حسابداری بر می‌آید این فن دارای ۴ مرحله می‌باشد:

  1. ثبت فعالیت‌های مالی
  2. طبقه‌بندی اقلام ثبت شده
  3. تلخیص اقلام
  4. تفسیر نتایج حاصله از بررسی اقلام خلاصه شده

مفاهیم اصلی حسابداری

مفاهیمی مثل بدهکار، بستانکار، تجزیه و تحلیل رویدادهای مالی، دفتر کل، معین، تفضیلی و دفتر روزنامه از مفاهیم پایه‌ای حسابداری است. (منظور از دفتر هر واسطی است که توانایی ثبت و بازیابی اطلاعات را داشته باشد)

منبع : ویکی پدیا

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 382 تاريخ : سه شنبه 16 بهمن 1397 ساعت: 3:30

حذف اکانت اینستاگرام به صورت موقتی

حذف اکانت اینستاگرام به صورت موقتی

شاید بپرسید دلیل وجود داشتن این ویژگی در اینستاگرام چیست ؟ پاسخ ساده است. خیلی از مواقع پیش می آید که به دلایل شخصی می خواهید اکانت اینستاگرام خود را ببندید و بعدها آن را مجددا فعال کنید. برای حذف موقت اکانت اینستاگرام خود ، باید از طریق سایت رسمی اینستاگرام اقدام کنید.
وارد سایت اینستاگرام به نشانی www.instagram.com شوید. سپس مشخصات نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و لاگین کنید.

حذف اکانت اینستاگرام

حالا در بالای صفحه سمت راست ، بر روی شکل آدمک مطابق تصویر زیر کلیک کنید:

 

حذف موقتی اکانت اینستاگرام

 

در صفحه ای که باز می شود گزینه Edit Profile را انتخاب کنید. حال در این قسمت مطابق تصویر زیر ، بر روی Temporarily disable my account کلیک کنید.

 

دیلیت اکانت اینستاگرام

همانطور که می بینید در این قسمت دلیل حذف موقت اکانت اینستاگرام از شما پرسیده می شود. یکی از گزینه ها را انتخاب کرده و پس از وارد کردن پسورد اکانت خود ، در نهایت بر روی Temporarily disable my account کلیک کنید. به این ترتیب اکانت اینستاگرام شما به طور موقت غیرفعال شده است و قابل مشاهده برای دوستان شما نیست.

فعال کردن مجدد اینستاگرام هم بسیار ساده است. فقط کافی است یکبار دیگر وارد اکانت اینستاگرام خود شوید تا حساب کاربری تان فعال گردد.

منبع : http://www.heyvatech.com/web/articles/view/124/%D8%AF%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.html

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 434 تاريخ : سه شنبه 16 بهمن 1397 ساعت: 3:24

گرجستان

گرجستان کشوری است در شرق دریای سیاه و یکی از دیدنی تر ین و زیباترین مناطق جهان محسوب می شود. در اسطوره های گرجی آمده است که این سرزمین بهترین و مرغوب ترین زمین است که هدیه خداست به مردم آن.افسانه های گرجی زیادی راجع به این موضوع وجود دارد که یکی ازآنها حاکی از این است که زمانی که خداوند زمین را بین مردم دنیا تقسیم می کرد گرجی ها در میهمانی جمع بودند وازدریافت زمین محروم می شوند و زمانی پی به این موضوع میبرند نزد خداوند میروند و از خدا میخواند که به آنها نیز زمینی بدهد ولی او نمی پذیرد پس آنها خداوند را در میهمانی خود دعوت می کنند و او می پذیرد وخداوند آنقدر از میمان نوازی آنها خرسند می شود که به مردم گرجستان آن قطعه از زمینی را که برای خود نگه داشته بود به مردم گرجستان هدیه میکند! کشور گرجستان سراسر آرامش حاصل خیزی ،اصالت و امنیت است و این ها نیزهدیه های ارزشمند از خداوند به مردم مهربان ودست و دلباز آن کشور است .

گرجستان

اوضاع اقلیمی :

تنوع آب و هوایی واقعا در این کشورشگفت انگیز است. رشته کوههای میان مرز گرجستان و روسیه همچون سدی در برابر سرمای وحشتناک روسیه است . شما میتوانید وسایل اسکی خود را بردارید و ساعت ها اسکی کنید و هرگاه خسته شدید در ساحل شنا کنید . دوسوم کشور گرجستان کوهستانی است . زیبا ترین سواحل دریای سیاه نیز در این سرزمین قرار دارد . گلستانی معروف در منطقه آجارا وجود دارد که در آن گیاهان متعددی از نقاط گوناگون جهان جمع آوری شده، رشد و نمو میکنند. در این باغستان گیاه استرالیایی در کنار گیاه آفریقایی و آمریکایی در حال رشد و نمو می باشد و این بخوبی اثبات مینماید که شرایط اقلیمی این منطقه کاملا خاص و ویژه می باشد ..

گرجستان

گرجستان

گرجستان

ساحل سحر آمیز:

مناطق ساحلی گرجستان از دیرباز پذیرای هزاران جهانگرد در هر فصلی از سال بوده است . در دوران شوروی سابق این منطقه از بهترین نقاط تفریحی امپراطوری شوروی شناخته می شد و هنوز آثار مربوط به تفریح گاه های سران کشور شوروی سابق در این مناطق وجود دارد در نزدیکی بندر باتومی منطقه ای قرار دارد به نام اورکی که به آن ساحل، ساحل سحر آمیز یا ساحل مغناطیسی گفته می شود . باور بر این است که شنا کردن در این منطقه و آفتاب گرفتن بر روی شن های ساحلی منجر به درمان بیماریهای شخص می شود. بر اساس تحقیقات دانشگاه اورکی گرجستان ترکیبات ماسه های ساحل این منطقه حاوی مواد معدنی ویژه ای می باشد که اثرات درمانی آن در مورد بیماریهای قلبی ، عروقی و عصبی به اثبات رسیده است. بر اساس این مطالعات تنها دو منطقه در جهان شناخته شده است که چنین خواصی در آن وجود دارد. چند روز استراحت و تفریح در این منطقه میتواند عامل درمان یا پیشگیری از بسیاری بیماریها باشد.کوهستان های گرجستان سرچشمه رودهای متعددی می باشد و عبور رودخانه از شهرها و و روستاهای این کشور سیمای آنها را دیدنی تر ساخته است و همواره سالانه افراد زیادی با تور لحظه آخری گرجستان به این منطقه سفر میکنند.

گرجستان

گرجستان

گرجستان

تاریخ و معماری :

انسان‌های اولیه را می‌توان در ماوراء قفقاز، به ویژه در گرجستان، خیلی پیش از دوره پارینه‌سنگی ردیابی کرد. در دوره مربوط به آثار دوره پارینه‌سنگی در اراضی گرجستان، انسان در گستره وسیعی سکونت داشت. یکی از قرارگاه‌های آن زمان که بیشتر قابل ملاحظه‌است، در یاشتخوا، در نزدیکی سوخومی کنونی است. کشور گرجستان بخشی از منطقه قفقاز می باشد. از ویژگی های کشورهای این منطقه تاریخ پر فراز و نشیب آن است . گرجستان در طول تاریخ تحت کنترل امپراتوری های گوناگون بوده است. از جمله این کشور بخشی از شاهنشاهی مادها، هخامنشیان ساسانیان و صفویه محسوب می گردیده است.

امپراتوری های روم،روم شرقی ،عثمانی و شوروی نیز در دورانهایی بر گرجستان سیطره داشته اند .در دوران قاجار گرجستان بخشی از قلمرو ایران محسوب میگردید که طی قرارداد ننگین گلستان به شوروی واگذار شد . از نظر تاریخ محلی ، گرجستان قلمرو پادشاهی های باستانی کلخیس و نیز کارتلی- ایربیا محسوب می شود. بطور سنتی زمان تشکیل دولت گرجستان اواخر قرن چهارم پیش از میلاد و به پارناواز شاه نسبت داده می شود . ویژگی مذکور موجب گردیده است که گرجستان دارای آثار تاریخی گوناگونی باشد . به طوری که بازدید از این کشور و بناهای تاریخی آن به منزله بازدید از موزه ای تاریخی از فرهنگ باستانی شرق و غرب می باشد . اگر بخواهیم برای شما از این بناها نام ببریم قطعا نیازمند نگارش کتابی قطور خواهیم بود. در سفر به گرجستان حتما خودتان این مطلب را تایید خواهید کرد. در اینجا تنها به معرفی چند آثار تاریخی منحصر به فرد این کشور بسنده می نماییم

گرجستان

گرجستان

گرجستان

گرجستان

جشن های گرجستان :

مردم زنده دل و شاد گرجستان به بهانه های مختلف چه ملی و چه مذهبی جشن های با شکوهی بر پا می کنند .از مهم ترین جشن ها جشن سال نو میلادی ( کریسمس ) از 15 دسامبر تا 15 ژانویه ، جشن علیلو 15 روز پس از سال نو که ریشه ملی و مردمی دارد ، کارناوال سنتی ، رقص با لباس های محلی به صورت جمعی که مناظر زیبایی می آفریند ، جشن پاک که پیش از سال نو ،جشن برکت خواهی و سبزه سبز کنی و جشن تخم مرغ رنگ کنی که همزمان با عید نوروز ماست ودر فصل گل ، جشن بزرگ گل که با شکوه ترین و زیبا ترین جشن ملی و مردمی می باشدکه همزمان با جشن گل رز و انقلاب مخملی آنها می باشد.

منبع

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 386 تاريخ : سه شنبه 16 بهمن 1397 ساعت: 3:16

پوست خود را بشناسید

 

پیش از هرگونه اقدامی برای پوست شما باید پوست خود را بشناسید.

 

 

 

زیرا امکان دارد که شما دارای پوستی چرب باشید و استفاده از یکسری ماسک‌ها یا بخور های که خاص پوست‌های دیگر هستند سبب افزایش یا کاهش چربی پوست شما بشود در نگهداری پوست در هنگام خرید کرم دور چشم ، کرم روشن کننده و خرید کرم لایه بردار دقت زیادی لازم نیست در انتهای مقاله به شما خواهم گفت که چه کاری انچام بدهید برای خرید.

 پوست افراد بنا به میزان چربی و ترشحات آن به چهار گروه تقسیم :

 

مراقبت‌های پوست معمولی

اگر پوست صورت شما معمولی است در ابتدای صبح هنگامی‌که از خواب برمی‌خیزید برای طراوت بخشیدن و تازگی پوست کمی آب و گلاب را باهم مخلوط‌کنید و آن را بر روی صورت خود بمالید.

برای درخشش پوست در طول روز می‌توانید از تونیک‌های ملایم استفاده کنید.

در طول روز صورت خود را دو بار با آب گرم اما در کف دست‌وپا غده‌ی چربی وجود ندارد. چربی پوست دو عمل را انجام می‌دهد:

1-دفع مواد زائد

2-محافظت از پوست در برابر سرما و رطوبت و مواد خارجی مثل لوازم‌آرایشی و میکروب‌ها و نور خورشید.

اگر پوست شما همیشه چرب و براق و دارای منافذی بزرگ است و اغلب اوقات هم جوش میزند باید بدانید که پوستی چرب دارید; یعنی ترشح چربی پوستتان از اندازه‌ی طبیعی بیشتر می‌باشد. حداکثر چربی پوست بین سنین 16 تا 50 سالگی می‌باشد.

مراقبت‌های پوست چرب

پوست‌های چرب نسبت به مواد آرایشی و پاک‌کننده و دارویی حساس هستند و به همین خاطر ممکن است در اثر مصرف مواد پاک‌کننده یا محلول الکل دار دچار قرمزی و خشکی و خارش یا پوسته ریزی شوند که در این صورت باید مصرف هرگونه شیرپاک‌کن و محلول‌های طبی و داروهای موضعی را متوقف کرده و به پزشک متخصص مراجعه کرده تا ساخت داروهای التیام دهنده را تجویز کند. بر روی پوست‌های چربی که این‌گونه تحریک‌شده‌اند نباید پماد یا کرم بتامتازون یا تریامسینولون و یا هیدروکورتیزن مالید و از صابون اسیدی هم نباید استفاده کرد.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که پوست چربی‌دارند باید مصرف چربی و قند خود را کم کرده و میزان مصرف خوراکی‌هایی مثل خرما پسته, فندق, گردو, شکلات, و موز را به حداقل برسانید.

برای کنترل چربی پوست خود و برخورداری از یک‌پوست شاداب و خوب باید خواب کافی و اعصاب راحت و تغذیه مناسب داشته باشید و تا جایی که امکان دارد سبزی و میوه بخورید.

3 بار در طول روز پوست خود را با آب سرد شستشو دهید تا منافذ پوست بسته شود. لازم است که بعد از هر بار شستن پوست حتماً از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید.

برای کاهش چربی پوست و جلوگیری از زدن جوش یک قاشق چای‌خوری آب‌لیمو را در دو فنجان آب مقطر ریخته و به کمک یک پنبه‌ی تمیز هرروز پوست صورت را با آن تمیز کنید.

3-پوست‌های خشک

اگر پوست شما خشک و زبر و دارای منافذ بسیار ریز و نسبتاً خشن می‌باشد باید بدانید که پوستی خشک دارید. کمبود ترشح چربی و آب باعث می‌شود که پوست شما لطافت و شادابی لازم را نداشته و به‌مرورزمان رنگ آن تیره و تیره‌تر و پوسته‌پوسته شود. خشکی پوست معمولاً عارضه‌ای ژنتیکی است اما عوامل طبیعی مثل تابش مستقیم نور آفتاب و یا بادهای گرمسیری آن را تشدید می‌کند. کسانی که پوست خشکی دارند این خشکی را بیشتر در بازوها, پاها, شکم و سینه و گونه‌ها مشاهده می‌کنند

مراقبت از پوست‌های خشک

اگر شما نیز از پوست خشکتان رنج می‌برید باید بدانید که بهترین راه‌حل برای این‌گونه پوست‌ها این است که بیشتر از گذشته آب بنوشید و مصرف روزانه 8 لیوان آب به شما توصیه می‌شود.

ماساژ صورت با روغن‌زیتون یا روغن بادام برای درمان خشکی پوست معجزه می‌کند.

با آب نیمه گرم یا ولرم بدن خود را بشویید و از حمام داغ گرفتن بپرهیزید.

از شستشوی بدن با صابون‌های قلیایی جدا خودداری کنید.

صابون‌های ملایم با PH طبیعی مناسب‌ترین صابون‌ها برای شستشوی پوست خشک هستند.

به‌محض خارج شدن از حمام تمامی پوست بدن خود را با یک کرم مرطوب‌کننده بپوشانید.

در فصل زمستان از کرم‌های مرطوب‌کننده‌ی قوی استفاده کنید و هنگام مالیدن کرم به‌آرامی پوست را ماساژ دهید.

از لوازم‌آرایشی که فاقد الکل می‌باشد استفاده نکنید.

از کرم‌های محتوی آلفاهیدروکسی اسید استفاده کنید. این ماده با لایه‌برداری ملایم به‌مرور زمان سلول‌های مرده و خشک پوست را از بین می‌برد.

یک عدد تخم‌مرغ, یک قاشق مرباخوری عسل, یک قاشق مرباخوری روغن‌زیتون و چند قطره گلاب را باهم مخلوط‌کنید و به‌آرامی بر روی پوست صورت خود بمالید و بعد از گذشت 20 دقیقه ماسک را شسته و کرم مرطوب‌کننده بمالید.

4-پوست‌های مختلط

اکثر افراد پوستی مختلط دارند; یعنی بعضی قسمت‌های پوست بدنشان چرب و بعضی قسمت‌های دیگر پوستشان خشک می‌باشد.

معمولاً این افراد پوست پیشانی و بینی و چانه‌شان چرب است اما پوست گونه‌هایشان و پشت دستشان خشک می‌باشد. پوست‌های ترکیبی به خاطر اینکه ویژگی‌های پوست چرب و خشک را باهم دارا هستند نیاز به مراقبت ویژه دارند تا از میزان چربی نواحی چرب کاسته و از خشکی قسمت‌های خشک کم شود.

 

شما میتوانید محصولات مراقبت از پوست را برای انواع پوست ها از شیک فام تهیه نمایید.

 

https://shikfam.com/Search-products/category-Lightweight-cream

کرم روشن کننده

 

https://bit.ly/2OJLkm7

خرید کرم دور چشم

 

https://shikfam.com/Search-products/category-Peeling-cream

خرید کرم لایه بردار

 

 

 

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 441 تاريخ : دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت: 20:02

چه چیزهایی در سفره عقد وجود دارد؟

سفره عقد یکی از چیزهاییست که در هر نوع عروسی وجود دارد، چه عروسی شما ساده و خودمانی باشد و چه بخواهید عروسی‌تان را مجلل و با شکوه برگزار کنید، سفره عقد از عناصر جدا نشدنی برگزاری عروسی است و همه ی عروس و داماد ها هم دوست دارند که اولین لحظات زندگی مشترکشان را به زیبایی و دل خوش شروع کنند. ما در این مطلب برایتان از تزیین وسایل سفره عقد می‌نویسیم، تفاوتی ایجاد نمی‌کند که بخواهید مراسم عقدتان را در خانه ی خودتان برگزار کنید یا در تالار و دفتر ازدواج، دانستن این موارد به شما کمکز می‌کند تا روز عروسی‌تان به‌یاد ماندنی ترین روز زندگی‌تان باشد.

 چه چیزهایی در سفره عقد وجود دارد؟

آینه: در روزگار قدیم که عروس و داماد ها قبل از ازدواج همدیگر را نمی‌دیدند وجود آینه برای این بود که عروس و داماد صورت یکدیگر را برای بار اول در آینه ببینند و مهرشان به دل هم بیفتد.

شمعدان: بودن شمعدان در سفره عقد نماد روشنایی و نوری است که قرار است بر زندگی عروس و داماد بتابد و ما در مطالب قبلی راهنمای تزیین سفره عقد با آینه و شمعدان مناسب را برای شما نوشته بودیم.

نان و پنیر و سبزی: به نشانه برکت و روزی برای شروع زندگی مشترک

میوه و بادام و گردو: برای تمول و ثروت و برکت زندگی دو نفره عروس و داماد

قرآن : نشان پایبندی به دین و ایمان و راهنمای راه زن و شوهر

کله قند و نبات و عسل: برای شیرینی زندگی عروس و داماد

اسفند: برای دوری چشم بد

حلقه: نشان تعهد و علاقه ی عروس  و داماد به یکدیگر

برای تزیین وسایل سفره عقد از چه چیزهایی باید استفاده کرد؟

تزیین وسایل سفره عقد نیازی به داشتن وسایل حرفه ای و یا حتی داشتن ذوق هنری زیادی ندارد، تنها لازم است که علاقه داشته باشید و اراده کنید تا بتوانید سفره عقدتان را همانطور که دوست دارید تزیین کنید، هیچ قانونی شما را مجبور نمی‌کند که برای تزیین وسایل سفره عقد، رویه خاصی را دنبال کنید و یا از مدل خاصی پیروی کنید، عروسی شما مخصوص به شماست  برای سفره ی عقدتان می‌توانید از رنگ مورد علاقه، یا حتی جنس پارچه مورد علاقه ‌تان استفاده کنید، برای مثال اگر علاقه به رنگ لیمویی دارید می‌توانید از پارچه و تزئینات زرد و گل های زرد رنگ مثل گل آفتابگردان برای تزیین سفره عقد استفاده کنید ، استفاده از پارچه های ترمه و سوزن دوزی شده به جای ساتن ساده سفید هم ایده ای نو و جالب است که به سفره عقد شما رنگ و نشاط می‌دهد.

برای چیدن سفره عقدتان از یک میز برای پهن کردن سفره استفاده کنید، اگر یک میز بزرگ در دسترستان نیست میتوانید از چند میز کوچک با ارتفاع متفاوت استفاده کنید و یک سفره عقد متفاوت و مدرن داشته باشید. روی میز را با پارچه مورد علاقه تان بپوشانید، و بعد وسایل را با توجه به سلیقه و علاقه‌تان بچینید. یادتان باشد که هیچ کس به غیر از شما نباید نحوه چیدن سفره عقد را تعیین کند و علاقه شما حرف اول را می‌زند، اما اگر هنوز برای چیدن وسایل سفره عقدتان سر در گم هستید، پیشنهاد می‌کنیم این چند مدل را ببینید.

 

تزیین وسایل سفره عقد

 

 

منبع : ayneshamdoon

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 450 تاريخ : يکشنبه 4 آذر 1397 ساعت: 21:29

تور نوروز مالزی

نوروز زمان خوبی برای سفر به مالزی است چراکه مالزی یک کشور گرمسیری است و دمای هوا در گرمترین زمان به ۳۲ درجه و در کمترین زمان به ۲۴ درجه میرسد.تور مالزی یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری در طول سال میباشد.کوالالامپور پایتخت این کشور یکی از مدرنترین شهرهای آسیای جنوب شرقی است، البته شما با قدم زدن در این شهر تلفیق زیبایی از معماری سنتی و مدرن را مشاهده خواهید کرد در کنار ساختمان های قدیمی با قدمت بیش از ۱۰۰ سال آسمان خراشهای مدرن را خواهید دید. از جاذبه های گردشگری مالزی دیدن کنید!در محله چینی ها قدم بزنید، از روستای فرانسوی ها بازدید کنید، برجهای پتروناس و آکواریوم klcc را فراموش نکنید! خلاصه میتوانید تمام طول سفر را برنامه ریزی کنید تا از آن لذت ببرید.

برای خرید تور مالزی نوروز ۹۸ میتوانید از پکیج هایی که در سایت قرار دارد استفاده کنید. قیمتها را با هم مقایسه کنیدپف شرایط تور و خدمات را بررسی کنید تا بهترین خرید را انجام دهید.

شرایط آب و هوایی مالزی در ماههای مختلف سالبیشترینکمترین

شرایط آب و هوایی مالزی در ماه ژانویه – دی ماه

۳۲°C
۲۲°C

شرایط آب و هوایی مالزی در ماه فوریه – بهمن ماه

۳۲°C
۲۳°C

شرایط آب و هواییمالزی در ماه مارچ – اسفند ماه

۳۳°C
۲۳°C

شرایط آب و هوایی مالزی در ماه آپریل – فروردین

۳۲°C
۲۴°C

شرایط آب و هوایی مالزی در ماه می – اردیبهشت

۳۲°C
۲۴°C

شرایط آب و هوایی مالزی در ماه ژون – خرداد ماه

۳۲°C
۲۳°C

شرایط آب و هوایی مالزی در ماه جولای – تیر ماه

۳۲°C
۲۳°C

شرایط آب و هوایی مالزی در ماه آگوست – مرداد

۳۲°C
۲۳°C

شرایط آب و هوایی مالزی در ماه سپتامبر – شهریور

۳۱°C
۲۳°C

شرایط آب و هوایی مالزی در ماه اکتبر – مهر ماه

۳۱°C
۲۳°C

شرایط آب و هوایی مالزی در ماه نوامبر – آبان ماه

۳۱°C
۲۳°C

شرایط آب و هوایی مالزی در ماه دسامبر – آذر ماه

۳۱°C
۲۳°C
 
تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 449 تاريخ : شنبه 3 آذر 1397 ساعت: 21:02

درمان جوش صورت

درمان جوش صورت 
 

درمان جوش صورت  تبدیل به مشکل همگانی شده است. مواد غذایی پر چرب شده، چربی های اشباع شده، استرس های روزانه بسیاری موضوعات دیگر باعث می‌شوند که وقتی جوش های زشت و بزرگی روی صورت تان ببینید. در این مقاله با بیست ستون شوید تا از راه های درمان جوش و البته 10 روش  درمان جوش صورت که بسیار راحت و فوق العاده هستند آشنا شوید. با بخش مد و زیبایی مجله اینترنتی بیست ستون همراه باشید.

 

1. جوش شیرین و آب

جوش شیرین به دلیل تاثیر پوسته‌ریزی که ایجاد می کند، یک راه حل شایع برای درمان جوش صورت است. می‌توان به راحتی از جوش شیرین استفاده کرد تا پوست را لایه‌برداری کند و جای جوش‌ها را به حداقل برساند.

دستورالعمل درمان جوش

3  الی 4 قاشق چای خوری جوش شیرین و ۲ قاشق چای خوری آب را با هم مخلوط کنید سپس  آن را بر روی پوست آسیب‌دیده قرار دید و با حرکات دورانی ماساژ دهید. اجازه دهید ۳ دقیقه بماند. سپس صورت را با آب سرد بشویید. متوجه می‌شوید پوست‌تان صاف و درخشان شده است.

توجه: این خمیر را بیش از ۸ دقیقه روی پوست نگذارید. صورت‌تان را با آب سرد بشویید.

 

2. شیر دلمه شده (یا کشک)

مواد لازم:

الفشیر دلمه شده (که در زبان انگلیسی به آن Curd می‌گویند؛ در واقع با کشک تفاوت دارد، ولی کشک نیز برای سلامتی پوست مفید است .

دستورالعمل درمان جوش :

الف. شیر دلمه شده را به صورت‌تان بمالید و حدود ۱۰ دقیقه دایره‌وار پوست‌تان را ماساژ دهید.
ب. سپس صورت‌تان را با آب سرد بشویید.
پ. صورت‌تان را روزی یک بار با شیر دلمه شده ماساژ دهید و سپس صورت‌تان را بشویید. اگر پوست صورت‌تان چرب است، این کار را به هفته‌ای سه مرتبه کاهش دهید.

این محصول لبنی منبع خوبی برای اسید لاکتیک به شمار می‌رود؛ اسید لاکتیک تا حدودی دارای خاصیت سفید کنندگی است. تاثیر اسید لاکتیک موجود در شیر دلمه شده بر روی پوست از تاثیر اسید سیتریک خفیف‌تر است. همین مسئله شیر دلمه شده را به گزینه‌ی عالی برای افرادی تبدیل کرده است که دارای پوست حساسی هستند.

هم‌چنین این محصول لبنی فواید دیگری نیز برای سلامتی پوست انسان به همراه دارد. چربی موجود در این ماده‌ی طبیعی به عنوان مرطوب‌ کننده‌ی خوبی برای پوست به شمار می‌رود؛ و هنگامی هم که روی پوست خشک می‌شود، باعث سفت شدن آن خواهد شد. این ویژگی به کاهش خطوط روی صورت که ناشی از افزایش سن هستند، کمک می‌کند.

۳. ماسک خیار و ماست

لبنیات دارای آلفا هیدروکسی اسید طبیعی هستند، محصولات لبنی مشتقات شیر بوده و به طورمشابه با موارد ذکر شده در احیای پوست و از بین بردن جوش موثر هستند. خیار غنی از ویتامین Aو B۱، C است که کمک می‌کند میزان لکه‌های پوست کم شود. به علاوه خاصیت تسکین بخشی دارد.

دستورالعمل

خیار را بردارید و آب آن را بگیرید.ماست یا یک نوع لبنیات که انتخاب شماست به آن اضافه کنید.مخلوط یکنواختی از اینها درست کنید.روی محل جوش‌ها بمالید.بگذارید ۱۵-۲۰ دقیقه باقی بماندو با آب معمولی بشویید.

 

4. آرد نخودچی

مواد لازم:

الف. ۲ قاشق غذاخوری آرد نخودچی
ب. ۲ قاشق چای خوری گلاب

دستورالعمل درمان جوش :

الف. آرد نخودچی را با گلاب در ظرفی با یکدیگر مخلوط کنید.
ب. این خمیر را روی صورت‌تان بمالید و اجازه دهید خشک شود.
پ. صورت‌تان را با آب سرد بشویید.
ت. از این روش درمان جوش می‌توانید به صورت مرتب استفاده کنید.

آرد نخودچی یکی از مواد کلیدی در همه‌ی درمان‌های خانگی برای لایه برداری از پوست‌های مرده به شمار می‌رود. استفاده از آرد نخودچی به ویژه برای پوست‌های خشک بسیار مفید است، زیرا می‌تواند با لایه برداری از سلول‌های مرده‌ی پوست باعث جایگزین شدن لایه‌ی تازه و جوانی از پوست شود. ترکیب آرد نخودچی و گلاب به بر طرف شدن جای جوش و درخشندگی پوست صورت کمک می‌کند.

5. چوب صندل

مواد لازم:

الف. ۲ قاشق غذاخوری پودر چوب صندل
ب. ۲ یا ۳ قطره آب لیمو
پ. ۱ قاشق چای خوری گلاب

دستورالعمل:

الف. ۲ قاشق غذاخوری پودر چوب صندل را با ۱ قاشق چای خوری گلاب، و چند قطره آب لیمو در ظرف مخلوط کنید و از آن‌ها خمیر تهیه نمایید.
ب. این خمیر را روی صورت‌تان بمالید و ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید.
پ. سپس صورت‌تان را با آب سرد بشویید.
ت. این کار را می‌توانید ۳ بار در طول یک هفته انجام دهید.

خواص قوی ضد باکتری موجود در چوب صندل به طرز موثری می‌تواند علیه باکتری‌ها و قارچ‌ها مبارزه کند، و هم‌چنین از ایجاد جوش‌ها (آکنه‌ها) و کورک‌ها پیشگیری ‌نماید.

توجهاستفاده‌ی بیش از اندازه از آب لیمو روی صورت می‌تواند باعث ایجاد ناراحتی روی پوست‌تان شود. پیش از مالیدن آب لیمو روی صورت،‌ حتما مقداری کمی از آن را روی پوست‌تان آزمایش کنید تا از وجود هر گونه واکنش حساسیتی آگاه شوید.

 

 

6. ماسک روغن درخت چای

مواد لازم:

الف. ۵ یا ۶ قطره روغن درخت چای
ب. یک عدد گوش پاک کن

دستورالعمل:

الف. یک عدد گوش پاک کن را بردارید و نوک آن را به مقداری روغن درخت چای آغشته کنید.
ب. سپس آن را با ملایمت روی جای جوش‌ها بمالید و بگذارید یک شب به همین صورت بماند.
پ. صبح فردا صورت‌تان را با آب بشویید و سپس کمی مرطوب کننده (ترجیحا طبیعی مانند روغن نارگیل) به پوست‌تان بزنید.
ت. این درمان را به طور مرتب انجام دهید تا جای جوش‌ها به سرعت از روی صورت‌تان محو شوند.

روغن درخت چای جزء روغن‌های گیاهی است که برای درمان جوش (آکنه) و علائم آن به کار می‌رود. روغن درخت چای دارای خاصیت ضد باکتری است؛ به همین دلیل، این روغن یکی از بهترین گزینه‌ها برای از بین بردن باکتری‌هایی است که باعث ایجاد جوش می‌شوند.

7. برش‌های سیب‌زمینی

آب سیب‌زمینی سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است و به خاطر قدرت درمانی‌اش برای سلامت پوست مفید است.

دستورالعمل

یک سیب‌زمین تازه بردارید و آن را به برش‌های نازک تبدیل کنید. آن‌ها را مستقیما روی ناحیه‌ی‌اسیب‌دیده‌ی پوست بگذارید و اجازه دهید ۳۰ دقیقه بماند. می‌توانید پوست را با این برش‌ها ماساژ دهید. سپس صورت‌تان را با آب گرم بشویید.

 

8. روغن یا کپسول ویتامین E

مواد لازم:

الف. روغن یا کپسول ویتامین E

دستورالعمل:

الف. روغن موجود در کپسول ویتامین E را خارج نمایید.
ب. با استفاده از بخار آب، منافذ روی پوست صورت‌تان را باز کنید.
پ. روغن ویتامین E را روی صورت‌تان بمالید و به مدت ۱۰ دقیقه با حرکت دایره‌وار پوست‌تان را ماساژ دهید.
ت. سپس اجازه دهید روغن ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی پوست‌تان خشک شود.
ث. در آخ، با استفاده از صابون‌های ملایم پوست‌ صورت‌تان را بشویید.
ج. هفته‌ای یک بار پوست صورت‌تان را با روغن ویتامین E ماساژ دهید تا به نتیجه‌ی خوبی برسید.

روغن یا کپسول ویتامین E می‌تواند به التیام زخم‌ها کمک کند. این روغن حاوی مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان و خواص قوی برای جوان سازی پوست است؛ همین مسئله آن را به یکی از موثرترین راه های درمان جوش از روی صورت تبدیل کرده است.

توجهحتما پیش از استفاده‌ی کامل از روغن ویتامین E، اندکی آن روی پوست‌تان آزمایش کنید تا از بروز واکنش‌های حساسیتی جلوگیری نمایید.

 

9. آب نارگیل سبز

مواد لازم:

الف. ۱ لیوان آب تازه‌ی نارگیل سبز

دستورالعمل درمان جوش :

الف. هر روز یک لیوان آب نارگیل (چه نارگیل با پوست سبز و چه نارگیل با پوست خشک و قهوه‌ای) بنوشید و تاثیر شگفت‌انگیزش را بر پوست‌تان ببینید.

مصرف آب نارگیل سبز نه تنها برای سلامتی‌تان مفید است، بلکه هم‌چنین مالیدن آن روی صورت به بر طرف شده جای جوش نیز کمک می‌کند. آب نارگیل لایه‌ی پوست مرده را از بین می‌برد و پوست‌تان را نرم و درخشان می‌کند. به همین دلیل، می‌تواند درمان جای جوش‌ها را بر روی صورت‌تان تسریع کند.

 

10. ماسک نعناع و آب

مواد لازم:

الف. به اندازه‌ی یک مشت برگ نعناع
ب. یک تکه پارچه نخی

دستورالعمل:

الف. برگ‌های نعناع را خوب بکوبید و با استفاده از پارچه‌ی نخی آب آن را صاف کنید.
ب. آب نعناع را روی جای جوش‌های‌تان بمالید.
پ. اجازه دهید آب نعناع مدتی روی پوست‌تان خشک شود، سپس آن را با آب سرد بشویید.
ت. هر وقت که متوجه‌ی رویش جوش روی صورت‌تان شوید، می‌توانید از این روش درمانی استفاده کنید.

برگ‌های نعناع دارای خاصیت ضد جوش هستند که می‌توانند آن‌ها را خشک کنند و منافذ صورت را تمیز نمایند. هم‌چنین نعناع می‌تواند به حفظ نرمی و انعطاف پذیری پوست کمک کند. نعناع حاوی ویتامین A است که به کنترل چربی بیش از اندازه‌ی پوست که می‌تواند باعث بروز جوش شود،‌ کمک می‌کند.

 

منبع: مجله اینترنتی بیست ستون

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 401 تاريخ : شنبه 3 آذر 1397 ساعت: 4:44

سفر به اصفهان

سفر به اصفهان

 

یکی از دغدغه های مسافرانی که به اصفهان سفر میکنند محل اقامت است

 

در اصفهان مراکز اقامتی بسیاری وجود دارند که نسبت به هتل های 4 یا 5 ستاره با هزینه کمتر، خدمات مطلوبی به گردشگران ارائه میدهند.

گردشگران معمولا به دنبال هتل ارزان در اصفهان می گردند و از آنجایی که در اصفهان هتل نسبت به تعداد گردشگران بسیار کم است، گزینه ی بعدی میتواند اجاره منزل مبله در اصفهان باشد که در نقاط مختلف اصفهان و متناسب با انواع سلیقه ها یافت می شود.

منزل مبله در اصفهان به صورت لوکس به شما این امکان را می دهد که همان ویژگی هایی که در هتل ها به دنبالشان بودید را داشته باشید با این تفاوت که این امکانات به صورت شخصی تر در اختیار شما قرار می گیرد و در مقابل منزل مبله در اصفهان به صورت ساده تر و ارزان تر به شما این امکان را می دهد که بودجه خود را صرف گردش و اقامت طولانی تری کنید و از سفر خود بیشتر لذت ببرید.

هتل ارزان در اصفهان با سبک های متفاوت وجود دارد که برخی از آنها با معماری خاص و سنتی هستند و به گردشگران این امکان را می دهد که بتوانند با سبک معماری سنتی اصفهان آشنا شوند اما از آنجایی که در اصفهان مناطق گردشگری بسیاری وجود دارد که برخی از آنها با این نوع سبک معماری سنتی هستند و حتی بسیار زیباتر، می توانید محل اقامت ساده تر و ارزان تری انتخاب کنید و بیشتر وقت خود را صرف بازدید از این مکان های زیبا کنید.

از آنجایی که ممکن است هتل مناسبی در نزدیکی مکان گردشگری مورد نظر شما وجود نداشته باشد، اجاره منزل مبله در اصفهان در محدوده مورد نظرتان به شما این امکان را می دهد که دسترسی سریع تر و راحت تری به مکان های گردشگری مورد علاقتان داشته باشید.

امکاناتی که در منزل مبله در اصفهان می توانید داشته باشید ممکن است بهتر از امکانات موجود در هتل ارزان در اصفهان باشد، نظیر آشپزی کردن و یا اگر منزل لوکس باشد|، اسفاده شخصی از سونا، استخر و ...

درحالی که اگر در هتل اقامت داشته باشید برای صرف غذا و صبحانه معمولا باید به رستوران هتل و یا رستوران های دیگر مراجعه کنید و یا برای استفاده از امکاناتی نظیر سونا و استخر و ... فقط در ساعات و روزهای مشخصی می توانید از این امکانات بهره مند شوید.

برای اقامت در هتل تعداد افرادی که می توانند در یکی از اتاق های هتل اقامت داشته باشند محدود است و اگر تعدادتان نسبتا زیاد باشد ممکن است در اتاق دیگری دور از خانواده و دوستانتان بمانید درحالی که اجاره منزل مبله در اصفهان به شما این امکان را می دهد که همه ی افراد خانواده و یا دوستانتان هر لحظه در کنارتان باشند و در کنار هم اوقات خوشی را سپری کنید.

امیدواریم هنگام سفر به اصفهان بتوانید بهترین محل را برای اقامتتان بیابید و سفر خوشی را برایتان آرزومندیم.

 

 

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 506 تاريخ : دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت: 17:38

برنامه سالانه طرح تعالی

برنامه سالانه طرح تعالی متوسطه اول سال تحصیلی جدید با فرمت word و با امکان ویرایش نمونه ای کامل جهت ارائه به کارکنان آموزش و پرورش

یک بار دیگر تیم تخصصی نگارش برنامه سالانه و تقویم اجرایی  فایل جدید و کاملی را جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان تحت عنوان برنامه سالانه طرح تعالی  قرار داد. برنامه سالانه طرح تعالی نمونه کاملی از فایل حاضر است که توسط تیم تخصصی نگارش برنامه سالانه و تقویم اجرایی جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. تیم تخصصی نگارش برنامه سالانه و تقویم اجرایی از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل برنامه سالانه طرح تعالی فروگزاری ننموده است و محتویات فایل برنامه سالانه طرح تعالی را به همه شکل تایید می کند. تیم تخصصی نگارش برنامه سالانه و تقویم اجرایی تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت دانلود برنامه سالانه را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

در مقطع متوسطه اول برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی توسط متخصصین ما طراحی و تدوین گردیده است و در اختیار شما دوستان گرامی قرار می دهیم.به روز ترین و آخرین نمونه برنامه سالانه طرح تعالی متوسطه اول بر اساس آخرین بخشنامه ارسالی از آموزش و پرورش می باشد و در یازده محور طراحی و تدوین شده است که محور یازدهم مربوط به هنرستان و بقیه محور ها مشترک بین سایر پایه ها می باشد.

چیزی که می بایست مد نظر داشت اینکه این فایل برنامه سالانه  طرح تعالی متوسطه اول به دلایل زیادی از جمله تغییرات مهمی که در بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش اعمال گردید در این زمان از سال برای شما عزیزان منتشر گردید.

برای دانلود پس از خرید جدید ترین و به روز ترین برنامه سالانه  طرح تعالی متوسطه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش در چند فایل مجزا با جدول بندی و کلیه مواردی که می بایست رعایت شود روی دکمه قرمز رنگ کلیک کنید.

این فایل  برنامه سالانه  طرح تعالی متوسطه اول جدیدترین نمونه موجود در اینترنت می باشد و همچنین از همه نمونه های موجود ارزانتر است.این فایل با فایل هایی که دوستان عزیزم در سایت های مشابه میگذارند متفاوت است و توسط تیم خودمان طراحی گردیده است و از هیچ سایتی کپی برداری نشده است.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل برنامه سالانه طرح تعالی حاصل زحمات گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش  است که توانسته ایم به کمک و راهنمایی شما عزیزان همه سعی خود را در تدوین فایل برنامه سالانه طرح تعالی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و گردآوری فایل برنامه سالانه طرح تعالی سهم کوچکی در نظام آموزشی کشور ایفا نماییم. شما با استفاده از فایل برنامه سالانه طرح تعالی قطعا استفاده های لازم و کافی را خواهید برد.

تهیه شده توسط تیم تخصصی نگارش برنامه سالانه و تقویم اجرایی

این فایل کامل ترین مجموعه قابل دسترس درباره تدوین برنامه سالانه طرح تعالی متوسطه اول سال تحصیلی ۹۷-۹۶ به صورت ورد و قابل ویرایش می باشد. کلیه محور ها و نمودار ها در این فایل استفاده و تکمیل شده اند و حداقل شش ماه کار مدیر و معاون آموزشی را راحت تر می کند این فایل حاوی یازده محور می باشد. مسلما شما مدیر و معاون گرامی از دانلود این مجموعه راضی خواهید بود و رضایت کامل را خواهید داشت.

مژده :

به دلیل اینکه در  سال تحصیلی ۹۷-۹۶ یک سری تغییرات در روند جداول و محور ها در برنامه سالانه  طرح تعالی متوسطه اولایجاد شد مجموعه کل تغییرات به صورت بسیار کامل و جدول بندی شده هم به همراه فایل های اصلی ارسال می گردد که آنها هم به صورت ورد و قابل ویرایش و در یازده محور می باشند.

این مجموعه برنامه سالانه  طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار مدارس ابتدایی انقدر کامل است که شما را از جستجوهای دیگر بی نیاز می کند.

تهیه شده توسط تیم تخصصی نگارش برنامه سالانه و تقویم اجرایی

با توجه به آنچه بیان گردید تیم تخصصی نگارش برنامه سالانه و تقویم اجرایی  سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل برنامه سالانه طرح تعالی سهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل برنامه سالانه طرح تعالی را از این بخش خریداری نمایید.

کنید.

منبع

 

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 394 تاريخ : چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت: 0:49

دیکشنری‌

کار با دیکشنری‌های نصب شده بر روی گوشی همیشه راحت است. چه در حال مهاجرت به یک کشور هستید، یا در حالی یک زبان جدید هستید و می‌خواهید معنی کلماتی که در کلاس متوجه نشده‌اید را پیدا کنید، و یا در سر کار و دور همی با دوستان خود حضور دارید، داشتن یک دیکشنری دم دست همیشه کاربردی است.

اما همیشه اینترنت در اختیار نداریم، و داشتن چند دیکشنری کاربردی بر روی گوشی که بدون نیاز به اینترنت بتوانند کار ما راحت کنند، بسیار مفید و کاربردی است. بعد از جست و جو مابین فرهنگ لغات متعدد بر روی فروشگاههای آنلاین خدمات اپلیکیشن‌ها، دیکشنری‌هایی هم به زبان انگلیسی و هم دیگر زبانها، تصمیم گرفتیم لیستی از بهترین‌ها را برای شما گردآوری کنیم. بهترین اپلیکیشن‌هایی که می‌توانید بصورت آفلاین از آنها استفاده کنید.

بهترین دیکشنری‌های آفلاین زبان انگلیسی

Dictionary.com

دیکشنری آفلاین برای گوشی
دیکشنری آفلاین برای گوشی

شاید بتوان گفت اپلیکیشن dictionary.com، که هم برای اندروید و هم iOS موجود است، جامع‌ترین مورد ما در این لیست باشد؛ حداقل برای زبان انگلیسی که اینطور است. جدا از اینکه می‌توانید به صورت آفلاین در محتوای آن جستجو کنید، ویژگی‌هایی دیگری نیز در این فرهنگ لغت موجود است که می‌توانید از کار با آنها لذت ببرید؛ مواردی چون «کلمه‌ی روز»، آزمون‌های متفاوت، دیکشنری‌های پزشکی، علمی، عامیانه و بسیاری دیگر. در این دیکشنری همچون تلفظ کلمات نیز وجود دارد و می‌توانید فایل صوتی تلفظ بیش از 2 میلیون معنی و اختصار را پیدا کنید.

در نصب اولیه، این برنامه شما را ملزم به دانلود فایل‌های ضروری آفلاین می‌کند، که می‌توانید بدون نیاز به اینترنت از خدمات این دیکشنری استفاده کنید. همچنین به معانی و کلماتی که در گذشته آنها را جستجو کرده‌اید دسترسی خواهید داشت و می‌توانید تاریخچه‌ی شکل گیری بعضی از کلمات خاص را در این برنامه پیدا کنید. هرچند که تلفظ این کلمات تنها در حالت آنلاین عمل می‌کند اما این برنامه رایگان است و می‌توانید از لینک زیر آن را دانلود کنید.

لینک دانلود برای اندروید

لینک دانلود برای iOS

English Dictionary – Offline

دیکشنری آفلاین برای گوشی
دیکشنری آفلاین برای گوشی

اگر به نظرتان دیکشنری dictioanary.com خیلی شلوغ و جامع است و صرفا نیاز به یک دیکشنری سبک‌تر دارید که آفلاین نیز عمل کند، این مورد برای شما مناسب است. اسم درست آن برای پیدا کردن در مارکت‌های آنلای »English Dictionary – offline» است. این اپلیکیشن از رابط کاربری بسیار ساده‌تری برخوردار است و در حالت آفلاین نیز کار می‌کند. البته سادگی این اپ به معنی آن نیست که فاقد ویژگی‌های پیشرفته است.

این اپلیکیشن قادر است داده‌های شما چون بوکمارک‌ها و یادداشت‌ها را در دستگاههای متصل بهم همرسانی کند. بعلاوه، ابزار OCR وجود دارد که با آن به جای تایپ کردن می‌توانید کار اسکن کلمات را از طریق دوربین گوشی به سادگی انجام دهید. همچنین به صورت روزانه کلماتی برای شما دست چین می‌شوند که می‌توانید آنها را مطالعه کنید. این برنامه رایگان و تنها در نسخه‌های اندرویدی موجود است.

لینک دانلود بای اندروید

Arcus Dictionary

دیکشنری آفلاین برای گوشی
دیکشنری آفلاین برای گوشی

این اپلیکیشن رایگان است و می‌توان آن را بر روی Google Play پیدا کرد. این برنامه رابط کاربری مناسبی برای سایزهای مختلف دارد و می‌توانید هم بر روی تبلت و هم گوشی از کار با آن لذت ببرید. پایگاه داده‌ی آفلاین آن بیش از 165 هزار کلمه با معنی و مترادف را در خود جای داده است و از آن می‌توانید در هر مکانی که دسترسی به اینترنت ندارید استفاده کنید.

نیاز به اینترنت تنها در هنگام نصب آن ضروری است که می‌توانید این اپلیکیشن 6.2 مگابایتی را بطور رایگان در گوشی خود نصب کنید. ویژگی‌های جالبی در این برنامه وجود دارد که از کار با آنها لذت خواهید برد. دیکشنری

لینک دانلود برای اندروید

TheFreeDictionary.com

دیکشنری آفلاین برای گوشی
دیکشنری آفلاین برای گوشی

مورد آخر، اپلیکیشن TheFreeDictionary.com است. این برنامه مشابه با Dictionary.com است که ویژگی‌های بسیاری را در خود جای داده است و می‌توانید از آن به صورت آفلاین نیز استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های آن اعلان‌های روزانه برای مطالعه‌ی «کلمه‌ی روز» است. فرهنگ لغات بسیاری در این برنامه وجود دارد که از بین آنها می‌توان به بسته‌های پزشکی، حقوقی، مالی و بسیاری دیگر اشاره کرد. این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم iOS موجود است. دیکشنری فرانسوی

بهترین دیکشنری‌های آفلاین زبان فرانسوی

French dictionary – Offline

دیکشنری فرانسوی

ایده‌ی اصلی توسعه‌ی این اپلیکیشن همانی است که برای «English Dictionary – Offline» وجود دارد و بنابراین، دقیقا همان ویژگی‌ها را برای این زبان دارد. این برنامه، همانطور که از اسمش پیداست، برای افرادی است که به دنبال یک دیکشنری جامع برای زبان فرانسوی هستند. بیشتر از 250 هزار معنی در این فرهنگ لغت وجود دارد، و درست همانند همتای انگلیسی‌اش، به خوبی در حالت آفلاین نیز کار می‌کند. می‌توانید از لینک زیر آن را دانلود کنید.

لینک دانلود برای اندروید

French English dictionary

دیکشنری فرانسوی

این اپلیکیشن برای کسانی است که می‌خواهند دیکشنری‌های انگلیسی و فرانسوی را همزمان با هم برای مقاصد یادگیری داشته باشند. جدا از داشتن بیش از 734 هزار کلمه در حالت آفلاین، این برنامه همچنین از ویژگی فلش کارت برخوردار است که برای زبان آموزان مبتدی بسیار کاربردی است. همچنین یک کتابچه برای عبارات زبان وجود دارد که می‌توانید آن را مطالعه کنید؛ دفترچه‌ای شامل جملات روزمره‌ای چون دیالوگ‌های مرتبط با حمل و نقل و بیرون غذا خوردن. بیشتر ویژگی‌های این برنامه رایگان و در دو نسخه‌ی اندروید و iOS موجود است.

لینک دانلود برای اندروید

لینک دانلود برای iOS

بهترین دیکشنری‌های آفلاین زبان اسپانیایی

Spanish English Dictionary

دیکشنری اسپانیایی

این دیکشنری دو زبانه‌ی انگلیسی-اسپانیایی، یا بالعکس، را می‌توان بصورت آفلاین استفاده کرد. این برنامه نیز توسط همان توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های مشابه قبلی طراحی شده است که البته در این نسخه ما شاهد یک دفترچه عبارات و سیستم فلش کارت هستیم که برای زبان آموزان بسیار مفید است. این نسخه تنها برای اندروید موجود است و می‌توانید از طریق لینک زیر آن را دانلود کنید.

لینک دانلود برای اندروید

SpanishDict Translator

دیکشنری اسپانیایی

اگر آیفون یا آیپد دارید، اپلیکیشنی به نام SpanishDict را دانلود کنید. این اپلیکیشن نیز از تمامی ویژگی‌های اپلیکیشن قبلی برخوردار است و هم برای افراد آماتور و هم حرفه‌ای حرفی برای گفتن دارد. استفاده از این برنامه رایگان است و می‌توانید از لینک زیر آن را دانلود کنید.

لینک دانلود برای iOS

 

منبع

 

 

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 391 تاريخ : چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت: 0:48

لینک سازی در وبلاگ ها

لینک سازی یکی از مهمترین کار هایی است که یک وبسایت برای پیشرفت به آن نیاز دارد . خیلی از کسانی که به تازگی وارد دنیای سئو و بهینه سازی وبسایت شده اند با واژه لینک سازی کمی مشکل دارند و دقیق نمیدانند که چطور میبایست لینک سازی طبیعی انجام داد .

قبل از هرچیزی باید بگم لینک سازی به فاکتور های زیادی بستگی دارد که با سرچ در گوگل میتوانید به این فاکتور ها دسترسی داشته باشید . لینک سازی در وبلاگ ها نیز یکی از بهترین روش های دریافت لینک طبیعی میباشد که در این مقاله قصد داریم به شما توضیح دهیم که چگونه میتوانید از وبلاگدهی ها لینک دریافت کنید .

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید :

لینک سازی در وبلاگ ها

همانطور که در ابتدای این مقاله عرض کردیم لینک سازی در وبلاگ ها یک روش طبیعی میباشد و از روش های کلاه سیاه به حساب نمی آید البته بعضی از سئوکار ها به این حرف اعتقاد ندارند و اختلاف نظر در آن وجود دارد ولی به هرحال با توجه به تجربه شخصی بنده لینک ساختن در وبلاگ ها در صورتی که اصولی باشد باعث افزایش رتبه میشود .

ساخت بک لینک در وبسایت ها قواعدی را به همراه دارد که اگر به آنها توجه کنید درصد پنالتی شدن وبسایت را به صفر خواهد رساند .

سعی کنید در تمامی وبلاگدهی ها عضو شوید و برای خود حداقل یک وبلاگ راه اندازی کنید . از آن جایی که وبلاگ یک ساب دامین از دامین اصلی میباشد دارای دامین آتوریتی بالایی است و تنها کاری که شما میبایست انجام دهید این است که در وبلاگ ها شروع به تولید محتوا کنید و پیج اتوریتی وبلاگ خود را افزایش دهید و سپس در آنها شروع به لینک ساختن نمایید .

نکته :

  • اگر با نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی آشنایی داشته باشید باید بدانید که قرار دادن تعداد زیادی لینک در یک مقاله تاثیر کمی خواهد داشت و حتما میبایست در مقالات خود از ۳ الی ۴ لینک استفاده نمایید .
  • لینک گرفتن از وبلاگ هایی که با پیج اتوریتی ۱ هستند نیز اهمیت دارد ولی اگر پیج اتوریتی وبلاگ خود را بیشتر کنید تاثیر ان چند برابر خواهد شد
  • در لینک سازی خود تنوع داشته باشید یعنی فقط با یک انکر تکست یا کلمه کلیدی لینک سازی انجام ندهید و کلمات کلیدی خود را تغییر دهید .
  • فقط در وبلاگدهی ها لینک سازی انجام ندهید و در فروم ها و … نیز اقدام به لینک سازی کنید .
  • بیشتر وبلاگدهی ها لینک های بصورت فالو میدهند بنابراین سعی کنید از وبلاگ هایی لینک بگیرید که دامین اتوریتی بالاتری نسبت به سایت شما دارند .
  • توجه کنید که فقط در وبلاگ ها به وبسایت خود لینک ندهید یعنی در یک مقاله ۱۰۰۰ کاراکتری که در آن ۵ لینک وجود دارد سعی کنید ۲ یا ۳ لینک به وبسایت خود دهید و مابقی لینک ها را به وبلاگ دیگر و یا سایت دیگر دهید .

اگر به نکاتی که در بالا گفته ایم به درستی عمل کنید حتما نتیجه خوبی خواهید گرفت فقط توجه داشته باشید که در لینک سازی عجله ای وجود ندارد و سعی کنید کم کم اقدام کنید همچنین یک مقاله راجب به لینک سازی در فروم ها نیز منتشر کرده ایم که پیشنهاد میکنم حتما مطالعه نمایید .

لیست بهترین وبلاگدهی های ایرانی

وبلاگدهی های گوناگونی وجود دارند که شما میتوانید در انها اقدام به لینک سازی کنید که از قدیمی ترین آنها میتوان بلاگفا , میهن بلاگ , رز بلاگ و … را اشاره نمود که علاوه بر لینک ساختن در انها میتوانید بازدیدکننده به وبسایت خود جذب نمایید .

بالاترین دامین آتوریتی در بین وبلاگ های ایرانی مطعلق به بلاگفا میباشد که دارای دامین اتوریتی ۷۲ است که بنظر بنده یکی از بهترین وبلاگدهی ها میباشد . درضمن تعدادی وبلاگ با پیج اتوریتی بالای ۳۰ نیز در وبسایت تسمینو به فروش گذاشته شده است که میتوانید آن ها را خریداری نموده و در آن ها اقدام به لینک ساختن نمایید .

در وبلاگدهی های خارجی نیز لینک سازی انجام دهیم ؟

سیستم های وبلاگدهی زیادی وجود دارد در خارج از کشور که با دامین اتوریتی گاها ۱۰۰ نیز میباشد مانند وردپرس , بلاگر و … ولی توصیه میکنیم که بیشتر در وبلاگدهی های ایرانی فعالیت داشته باشید زیرا این وبلاگدهی ها بیشتر فیلتر هستند و بازدید کننده ایرانی نمیتوانید جذب کنید ولی درکل وبلاگدهی های خارجی نیز مفید هستند ولی نه به اندازه وبلاگدهی های ایرانی .

نتیجه

لینک بیلدینگ یکی از مهمترین فعالیت ها در سئوی خارجی وبسایت میباشد و هر وبسایتی میبایست آن را به درستی انجام دهد و لینک سازی نیز روش های گوناگونی دارد که یکی از آن ها وبلاگ ها میباشند که شما با انتشار رپورتاژ اگهی در این وبلاگ ها میتوانید لینک های مفیدی را دریافت کنید .

امیدوارم که از این مقاله آموزش سئو و لینک بیلدینگ راضی بوده باشید و با نظرات خود درباره این مطلب دیگران را نیز درباره نظرات خود آگاه کنید

ما برای شما حدود 200 وبلاگ قرار میدهیم که میتونید لینکسازی رو با مبلغ ناچیزی انجام بدید لیست وبلاگ هارو مشاهده کنید

http://helenmusic.blogtez.com

http://helenmusic.tebyan.com

http://dlmusicnewsong.blogfa.com

http://newmusicpop.rozblog.com

http://musicdlsong.mihanblog.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://moosighijadid.blog.ir

http://ahanghayeshad.parsiblog.com

http://ahanglove.blogsky.com

http://ahangirani.niloblog.com

http://radiomusic.emyspot.com/blog/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://HappyMusicdownload.blogspot.com

http://downloadahang.eklablog.com

http://mp3ahang.hatenablog.com

http://helenmusicir.wordpress.com

http://musicremix.fardblog.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://musiciranijadid.avablog.ir

http://musicghamgin.javanblog.ir

http://ahangirani2018.monoblog.ir

http://musicorkest.farsiblog.com

https://musicirooni.site123.me

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://newmusic2018.vcp.ir

http://tehranmusic.blogsazan.com

http://rezamohebi.doodlekit.com/blog

http://bestmusic.mizbanblog.com/

http://radiomusic.emyspot.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahang2019.tinysite.ir/

http://avamusic.parsablog.com/

http://mp3baran.blogtez.com

http://ahangmojaz2018.bestblog.ir

http://abrmusic.roomfa.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://newsongmusic.niloblog.com

http://ahangirooni.blogsky.com

http://musicshad.persianblog.ir

http://www.oldmusicall.loxblog.com

http://radiojavanmusic2019.mihanblog.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahangtaraneh.hamrahblog.com

http://akadmusic.weblog.com.co

http://radiomusic.limoblog.ir

http://pormusic.negarablog.ir

http://alexmusic.blograz.ir

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahangirooni.vistablog.ir

http://blogmusic.noblog.ir

http://nex1music.kowsarblog.ir

http://nicmusic.madblog.ir

https://sites.google.com/site/ahoomusic2019/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://jenabmusic.blogr.ir

http://nicemelody.sitearia.ir

http://popmusic.wallinside.com

http://faridmusicall.yektablog.net

http://simamusic.takblog.net

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://bia2music.bigsite.ir

http://ahangfa.azadblog.com

https://sites.google.com/site/musicall2019/

http://arismusic.tebyan.net/newindex.aspx

http://musicgold2019.blogsky.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahangnatanz.tebyan.net/newindex.aspx

http://persianmusic2019.mihanblog.com

https://sedabaran2019.blogspot.com/

http://boamusic1998.loxblog.com/

https://sites.google.com/site/romanjadid2019

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://aradmusic.tebyan.net/newindex.aspx

http://ardalanmusic.loxblog.com/

http://topmusic2019.mihanblog.com

https://sites.google.com/site/romanasheghaneh22

http://bluemusic4.blogsky.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://wikimusic2019.mihanblog.com

http://moosighi2019.tebyan.net/newindex.aspx

http://catmusic2019.loxblog.com/

http://sahelmusic2019.mihanblog.com

https://tehmusic2019.blogspot.com/

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahang2020.tebyan.net/newindex.aspx

http://newmusic2019.mihanblog.com

http://azadmusic.blogsky.com/

https://asramusic2019.blogspot.com/

http://popmusic2019.mihanblog.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://Farskids2019.mihanblog.com

http://roztaraneh.tebyan.net/newindex.aspx

https://musicazad2020.blogspot.com/

http://atenaahang.mihanblog.com

http://yasmusic2010.loxblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://mahanmusic2019.mihanblog.com

https://ahangpop.persianblog.ir

http://hanrimp3.loxblog.com/

https://paiamusic.blogspot.com

http://vidamusic.unblog.fr/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahangfarsi2019.blogsky.com/

http://beckmusic.blogsky.com/

http://ahangseda.tebyan.net/newindex.aspx

https://sites.google.com/site/lormusic2000/

http://lionmusic1100.loxblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://rockmusic.tebyan.net/newindex.aspx

http://ariamusic2020.loxblog.com/

http://daryamp3.mihanblog.com

https://ahangkordijadid.persianblog.ir

http://ahangkhas2020.blogsky.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://ahanglorijadid.persianblog.ir

http://leylaahang2019.loxblog.com/

http://badrudmusic.tebyan.net/newindex.aspx

http://ArefMusicall.mihanblog.com

https://sites.google.com/site/kordimusic2019/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://moosighi2019.blog4ever.com

http://dogmusic2211.loxblog.com/

http://musicjadid2019.mihanblog.com

https://musicshomalinew.persianblog.ir

http://royataraneh.blogsky.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://musicjonoobi.persianblog.ir

http://natashadl.mihanblog.com

http://musicirani.niniweblog.com

http://hiradmusic2020.loxblog.com/

http://oldmusic1.blogsky.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://sites.google.com/site/ketabjadid11/

https://sites.google.com/site/beytoote11/

https://sites.google.com/site/yellowmusic23

https://www.plurk.com/helenmusic

https://www.smore.com/wpcvs

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://www.wykop.pl/mikroblog/

http://www.leapzipblog.com/profile/helenmusic76

https://parsamusic65072360.wordpress.com/blog/

http://eduahang.ucoz.net

https://oldmusichappy.blogspot.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://musicwedding2020.blogspot.com

https://radiojavan11.blogspot.com/

https://ahangshad2010.blogspot.com/

https://musicbirthday.persianblog.ir/

https://taranehasheghaneh.persianblog.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://moeinmusic11.persianblog.ir

https://narjesmusic.persianblog.ir

https://mahanmusic2018.persianblog.ir

http://zahramosighi.blogsky.com

http://eshghtaraneh.blogsky.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://silvermusic2020.blog.ir/

http://javadmusic2019.vcp.ir/

http://perspolismusic.niloblog.com/

http://sepahanmusic.niloblog.com/

http://esteghlalmusic.niloblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://tractormusic.niloblog.com/

http://zobahanmusic.niloblog.com/

http://fooladmusic.niloblog.com/

http://nasajimusic.niloblog.com/

http://abadanmusic.niloblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://parsjonoobimusic.niloblog.com/

http://sepidroodmusic.niloblog.com/

http://messimusic.mizbanblog.com/

http://suarezmusic.haniablog.com/

http://albamusic.dibablog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://arturmusic.asemanblog.com/

http://ronaldomusic.bestblog.ir/

http://modricmusic.bestblog.ir/

http://kroosmusic.bestblog.ir/

http://marcelomusic.bestblog.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://neymarmusic.farsiblog.com/

http://eriksenmusic.sitearia.ir/

http://kanemusic.sitearia.ir/

http://cavanimusic.sitearia.ir/

http://rabiotmusic.sitearia.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://pogbamusic.rozblog.com/

http://jonesmusic.rozblog.com/

http://hazardmusic.rozblog.com/

http://willanmusic.rozblog.com/

http://kantemusic.rozblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://abidalmusic.rozblog.com/

http://cotimusic.rozblog.com/

http://alabamusic.rozblog.com/

http://reusmusic.rozblog.com/

http://ozilmusic.rozblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://avamusic22.parsablog.com

http://musicirooni.parsablog.com/

http://avasong.parsablog.com/

http://radiomusic1.parsablog.com/

http://ahangbaran.blogr.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://musicbaran20.blogr.ir/

http://ganjamusic.blogr.ir/

http://bia2music.blogr.ir/

http://popmusic1.blogr.ir/

http://behmusic.blogr.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://orangemusic.noblog.ir

http://rohammusic.monoblog.ir/

http://azitamusic.monoblog.ir/

http://sheydamusic.monoblog.ir/

http://wikisedamusic.monoblog.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://voryamusic.blogsky.com/

http://aydinmusic.blogsky.com/

http://bitamusic.hamrahblog.com/

http://shohrehmusic.hamrahblog.com/

http://hamedmusic.hamrahblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://pashamusic.hamrahblog.com/

http://mehrimusic.hamrahblog.com/

http://hadimusic.hamrahblog.com/

http://alirezamusic.hamrahblog.com/

http://najmemusic.hamrahblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://rostammusic.blogsky.com/

http://marymusic.blogsky.com/

http://samarmusic.madblog.ir/

http://taranehirani.limoblog.ir/

http://mosighiold.limoblog.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://atenamusic.blograz.ir/

http://mehdimusic.aslblog.ir/

http://atiemusic.loxblog.com/

http://azadehmusic.loxblog.com/

http://hanrymusic.loxblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://bigidoomusic.persianblog.ir/

https://dadashmusic.persianblog.ir/

http://aryanamusic.rozblog.com/

http://fazmusic.blogr.ir/

http//farskids.blogr.ir

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 452 تاريخ : سه شنبه 23 مرداد 1397 ساعت: 17:10

متن آهنگ فصل عاشقی سالار عقیلی

متن آهنگ فصل عاشقی سالار عقیلی

Lyrics Music Salar Aghili Fasle Asheghi

متن آهنگ فصل عاشقی سالار عقیلی

 

ترانه و شعر آهنگ فصل عاشقی سالار عقیلی

نگارا نگارا مرو از برم به فصل شکفتن مکن پرپرم
همه هستیه من ز عشقه تو سوخت مزن تیشه بر ریشه و پیکرم

خیاله رخت گشته رویای دل شده غرقه مهرت سر و پای دل
چو عاشق شدن خون شدم سوختم دلم وا دلم وا دلم وای دل

تکست آهنگ فصل عاشقی سالار عقیلی

به جادوی چشم تو شیدا شدم ز خود گم شدم در تو پیدا شدم
من آن قطره بودم که با موج عشق در آغوش مهر تو دریا شدم

نگارا نگارا مرو از برم به فصل شکفتن مکن پرپرم
همه هستیه من ز عشقه تو سوخت مزن تیشه بر ریشه و پیکرم

به دنبال خود در سراب فسون کشیدی دلم را به دریای خون
تو رفتی و من مانده ام در غمت گرفتار رنجو عذاب و جنون

کجا ماندی ای لیلی قصه ها که مجنون شده کوهی از غصه ها
برو ای کبوتر به یارم بگو فتادم ز پا بی وفا بی وفا

گل گریه رویت ز چشم ترم ندانی چه آورده ای بر سرم
فتاده به دوشم غم روزگار دلم گشته باز این چه یه انتظار

نگارا نگارا مرو از برم به فصل شکفتن مکن پرپرم
همه هستیه من ز عشقه تو سوخت مزن تیشه بر ریشه و پیکرم

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 427 تاريخ : دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت: 6:07

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :